Skip to content
Menu
Menu

KABUKI: un espectacle per nadons

KABUKI, un espectacle per nadons

Colors, confeti, banderoles, serpentines…. Kabuki és un còctel de sons, melodies i cançons que ens permetran viatjar més enllà del que som capaços d’imaginar. Violí, guitarra, trompeta, clarinet, contrabaix i percussió són el nostre mitjà de transport. Esteu preparats? Doncs que comenci la festa! 

La pedagoga Maria Montessori anomenava “període sensible” aquell moment de la vida on els infants mostren una atracció irresistible per certes activitats que passen a l’entorn, i on enfoquen tota la seva atenció, interès i força. En aquesta fase el cervell dels nadons treballa sota una gran activitat neuronal, absorbint tot allò que veu, escolta, olora, toca i tasta; i aprèn a identificar els punts de referència i les estructures que l’ajudaran a orientar-se en el món que l’envolta.

KABUKI és un espectacle nova creació que l’escola de música ha desenvolupat amb l’ajuda de l’educadora i especialista en educació musical en edats primerenques Alba Pujol, i té l’objectiu d’aportar estímuls sonors i visuals contrastats en un ambient musical ric i variat en format concert. 

Com deia el pedagog Edwin Gordon, les persones som musicals des del naixement, per això, és important oferir músiques variades, contrastades i de diferents estils i èpoques des de ben petits, perquè les criatures tinguin un espectre i bagatge musical ampli.

En aquest concert convidem el proper 24 de febrer al matí, als infants i les famílies d’I1 de les llars d’infants de Torelló per gaudir d’un espectacle al Teatre Cirvianum que busca el gaudi de la música compartida entre nadons, famílies, músics i educadores. En aquest concert, el públic es disposa a l’escenari, envoltant els músics, en una experiència sensorial de proximitat, sense butaques ni intermediaris.

KABUKI és una producció de MUSIT, l’Escola Municipal de Música de Torelló

  • Direcció artística: Alba Pujol Camins
  • Visuals: Carme Gomila
  • Il·luminació: Jordi Tarré
  • Música: Sònia Antón, Ernest Martínez, Dani Medina, Adrià Plana, Pep Tarradas i Arturo Zayas.

 

Teatre Cirvianum de Torelló

24 de febrer a les 11h (sessió exclusiva per infants d’I1 de les llars d’infants de Torelló). Reserva d’entrades a la Llar d’Infants

24 de febrer a les 12:30h (infants de 1 i 2 anys nascuts el 2021 i 2022). Reserva d’entrades: https://forms.gle/YLRZMs7P11wreH918

Durada de l’espectacle: 35-40 minuts

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

Aforament limitat: un infant + un adult acompanyant

foto-cv-1-ok-e1539946629154

Alba Pujol

L’Alba Pujol s’ha especialitzat en els camps de l’educació musical primerenca i la veu creativa. S’ha format en la Music Learning Theory d’E. Gordon als Estats Units (University of South Carolina i University at Buffalo) i i ha completat la certificació del San Francisco International Orff Course. És facilitadora de Cant Prenatal i de Community Drum Circles.

carmegomila_nachocaravia_web_vertical

Carme Gomila

La Carme Gomila (Maó, 1987) és llicenciada en Belles Arts per la UAB i completa la seva formació amb el Master en Arts Digitals (UPF, Barcelona).

Especialitzada en arts visuals aplicades a arts escèniques, recentment a treballat realitzant les projeccions dels espectacles  Condens (Magí Serra, Mercat de les Flors 2023), Vent de garbí i una mica de por (TNC, 2023), Blank (Fundació Joan Brossa – Centre dels Arts Lliure i Tantarantana, 2023), Indestructibles (Escenapart, Mostra d’Igualada, 2023), Odissea (Crea Dance Comany, Mercat de les Flors 2022), La gata que volia canviar la història (Thomas Noone Dance, Festival Grec 2022), Harakiri (Les Impuxibles, TNC 2022), Hermafrodites a cavall o la rebel·lió del desig (Colectivo que No Salga De Aqui, Fira Tàrrega 2021) i Frank (Teatre Lliure 2021), entre d’altres.

Ha rebut el Premi Acció Curts de Dones Visuals (2018), Biznaga de plata del Festival de Málaga (2018), el Premi Joves Creadores de l’Institut de Cultura de Barcelona (2017), Premi Maria Aurèlia Capmany de l’Ajuntament de Barcelona amb Cooptècniques (2017) i la Beca Fundació Reynolds (2017).

+ info a www.carmegomila.com